Technologia

Przy emisji naszych kampanii wykorzystujemy zaawansowane narzędzie Data Management Platform, dzięki któremu mamy możliwość zdefiniowania grup docelowych, do których trafia przekaz, możliwości targetowania:

1. 3rd/2nd party data

Mamy możliwość tworzenia grup docelowych na podstawie:

  • Demografii (np. płeć, wiek, dochód, wielkość rodziny itp.)
  • Zainteresowań (np. sport, podróże, finanse)
  • Intencje zakupowe (np. osoby planujące zakup mebli, telewizora, samochodu)
  • Inne grupy docelowe zdefiniowane przez Klienta

Dane które możemy wykorzystać podczas kampanii pochodzą z naszej hurtowni danych, ale istnieje również możliwość zaciągnięcia danych zewnętrznych do emisji kampanii, pochodzących z innych hurtowni danych 3rd party.

person-holding-blue-ballpoint-pen-on-white-notebook-669610
computer-data-display-documents-577210
2. Analiza danych pochodzących z kampanii reklamowych 

Podczas emisji kampanii reklamowych mamy możliwość zbierania następujących danych :

  • wyświetlenia quizów
  • kliknięcia w poprawne odpowiedzi
  • kliknięcia w niepoprawne odpowiedzi
  • kliknięcia w reklamę 


Wszelkie dane, które zbieramy poddawane są analizie, dzięki temu możemy optymalizować kampanie reklamowe, jak również mamy możliwość zbierania odpowiedzi, które następnie można wykorzystać:

  • przy kolejnych kampaniach reklamowych,
  • do wzmocnienia przekazu reklamowego w aktualnej kampanii  (QuizAd Story)
  • personalizowaniu przekazu reklamowego na podstawie odpowiedzi w quiz’e
  • stworzeniu modeli bliźniaczych (Look-a-Like) 


Możliwość dowolnego oskryptowania kampanii poprzez kody mierzące Klienta.

3. Customer Data Platform

Wykorzystywane przez nas narzędzie, daje również możliwość integracji z wewnętrznymi systemami klienta (CRM, bazy danych), korzyści:

  • importu odpowiedzi w quizach do własnych baz danych Klientów i łączenie z informacjami które Klient posiada na temat danego użytkownika
  • wykorzystanie danych własnych klienta (1st party) pochodzących np. z bazy CRM  do emisji kampanii reklamowych
  • łączenie numeru telefonu/adresu email z konkretnym użytkownikiem
  • przeprowadzenie ankiet wśród użytkowników (również na zewnętrznych stronach) np. do badania opinii dotyczącej produktu/usługi (QuizAd Ask/survey)
  • przeprowadzanie ankiet w celu poznania potrzeb klientów (QuizAd Ask/survey)
  • tworzenie ścieżek zakupowych, odzyskiwanie i optymalizacja koszyków zakupowych
  • Cross Device
 
4. Dodatkowe możliwości targetowania:
  • Geotargetowanie (państwo, miasto, kod pocztowy)
  • Kontekstowe 
  • Po słowach kluczowych występujących w artykule
  • System operacyjny, rodzaj przeglądarki itp.
woman-working-at-home-4058226
5/5
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Janet Morris
Designer - Minio