Technologia
Przy emisji naszych kampanii wykorzystujemy zaawansowane narzędzie Data Management Platform, dzięki któremu mamy możliwość zdefiniowania grup docelowych, do których trafia przekaz. Poniżej przedstawiamy zaawansowane możliwości targetowania kampanii reklamowych w QuizAd.
3rd/2nd Party Data
Mamy możliwość tworzenia grup docelowych na podstawie:
- Demografii (np. płeć, wiek, dochód, wielkość rodziny itp.)
- Zainteresowań (np. sport, podróże, finanse)
- Intencje zakupowe (np. osoby planujące zakup mebli, telewizora, samochodu)
- Inne grupy docelowe zdefiniowane przez Klienta
Dane które możemy wykorzystać podczas kampanii pochodzą z naszej hurtowni danych, ale istnieje również możliwość zaciągnięcia danych zewnętrznych do emisji kampanii, pochodzących z innych hurtowni danych 3rd party.
Analiza danych pochodzących z kampanii reklamowych
Podczas emisji kampanii reklamowych mamy możliwość zbierania następujących danych :
- wyświetlenia quizów
- kliknięcia w poprawne odpowiedzi
- kliknięcia w niepoprawne odpowiedzi
- kliknięcia w reklamę
Wszelkie dane, które zbieramy poddawane są analizie, dzięki temu możemy optymalizować kampanie reklamowe, jak również mamy możliwość zbierania odpowiedzi, które następnie można wykorzystać:
- przy kolejnych kampaniach reklamowych,
- do wzmocnienia przekazu reklamowego w aktualnej kampanii (QuizAd Story)
- personalizowaniu przekazu reklamowego na podstawie odpowiedzi w quiz’e
- stworzeniu modeli bliźniaczych (Look-a-Like)
Możliwość dowolnego oskryptowania kampanii poprzez kody mierzące Klienta.
Customer Data Platform
Wykorzystywane przez nas narzędzie, daje również możliwość integracji z wewnętrznymi systemami klienta (CRM, bazy danych), korzyści:
- importu odpowiedzi w quizach do własnych baz danych Klientów i łączenie z informacjami które Klient posiada na temat danego użytkownika
- wykorzystanie danych własnych klienta (1st party) pochodzących np. z bazy CRM do emisji kampanii reklamowych
- łączenie numeru telefonu/adresu email z konkretnym użytkownikiem
- przeprowadzenie ankiet wśród użytkowników (również na zewnętrznych stronach) np. do badania opinii dotyczącej produktu/usługi (QuizAd Ask/survey)
- przeprowadzanie ankiet w celu poznania potrzeb klientów (QuizAd Ask/survey)
- tworzenie ścieżek zakupowych, odzyskiwanie i optymalizacja koszyków zakupowych
- Cross Device